Thailand

3 januari 2008 - Bangkok, Thailand

Koh Pu

VAKANTIE!!!!!!

Wat waren we daar aan toe! Wat is het heerlijk om de zon te voelen, en de zee te horen, te ruiken, te zien! De bomen om ons hutje heen die voor een aangenaam schaduwrijk geheel zorgen, het restaurant van onze Ting Rai Bay, waar overheerlijke dingen op te vinden zijn... De dieren te horen en te zien, de krabjes te volgen in hun drukke dingsigheden op het strand...
Het ontbreken van mustsees en moetendoens, geen lijstjes met dingen die we zouden kunnen willen zien of doen... alleen de afspraak te genieten, ieder op z'n eigen manier, en ondertussen ons te verheugen op het laatste, helemaal nieuwe deel van onze reis: Zuid Oost Azie!

We hebben ons schandalig gedragen: we zijn intens lui geweest, hebben ons schuldig gemaakt aan heerlijke strandstoelen bezetten vanaf de eerste tot laatste zonnestralen (maar dan niet alleen onze handdoekjes hoor, dan zaten we er ook echt zelf wel, behalve dan die keren dat er hoogstnodig een hapje gegeten moest worden) De houten schommel die aan stevige touwen in de boom naast onze stoeltjes hing is hoofdzakelijk gebruikt door Dago, terwijl Werner een stoere steen tot troon verkoos om zo de verhitte voeten in het warme water wat te laten opfrissen...

Oke, we hebben 1 keer een wandeling gemaakt naar het andere eind van het eiland, maar jeetje, wat was het daar druk... we kwamen toch zeker wel een mens of 100 tegen in dat minidurpie...

En ook hebben we wel een keer of drie bij onze buren gegeten, over het strand toch zeker een twee minuten lopen hoor! En 's ochtends was Dago zo actief om naar een verderop gelegen strandje te wandelen, zeker 10 minuten verderop, waar een steile trap en heuvelachtige zandpaden naar toe leiden, om daar dan zelfs nog echt sportief te gaan joggen

En met het bootje naar de Freedombar, op oudjaarsavond, tjeetje, dat gaat echt niet in de dunne kleren zitten hoor...

Da's alles wat we er over kwijt willen, dus kun je ofwel plaatjes kijken, ofwel nu al jaloers afhaken

Oh nee, 1 ding nog natuurlijk: Geert en Carolien, dankdankdank voor deze wereldtip!!!