The eagle has landed

9 februari 2015 - Panama City, Panama

Maar voordat het zover was overkwam me nog iets waarvan ik niet wist dat het mogelijk was. Hoe ze het gedaan heeft weet ik niet, maar op een of andere manier heeft Dago op Schiphol de "emo-knop" bij mij aangezet. Als gevolg hiervan kreeg ik last van wateroverlast in mijn ogen, pijn in de buik en een gevoel van onzekerheid maakte zich meester over me. Gelukkig wist ik later de volume knop te vinden en kon  ik het zachter zetten. Nee ff zonder gein, het afscheid nemen was best heftig en heeft veel indruk op me gemaakt.

De vlucht zelf verliep goed. Vliegtuig zat met 450 mensen bomvol. Enige minpunt is dat de bezuinigingen bij KLM niet alleen het personeel raken maar ook de passagiers. Je mag toch verwachten dat op een vlucht van bijna 11 uur je minimaal 3× te eten krijgt. Tot grote spijt kwamen ze niet verder dan 2×, waarvan de 2e maaltijd eigenlijk maar een halve was. Na aankomst in het hostel, dat er prima uitziet, ben ik dus eerst op zoek gegaan naar een restaurant om mijn maag te vullen en om mezelf te belonen met het allereerste panamese biertje, Balboa. ..heerlijk was ie.

Inmiddels in het hier ochtend geworden en hoor ik tot mijn grote vreugde dat ze het ontbijt aan het bereiden zijn. Heerlijk toch om zo de dag te beginnen. De rest van het programma voor vandaag  in rustig acclimatiseren en de stad een beetje verkennen.

Tot de volgende keer!

1. Michel Auwens:
    10 februari 2015
    Hoi Werner,

Goed om te horen dat je (weliswaar hongerig)goed op je bestemming bent aangekomen.
    Maak er een mooie tijd van jongen.
  2. Marcel:
    10 februari 2015
    uiteindelijk worden we allemaal sentimentele oude baasjes. De een alleen wat eerder dan de ander.
  3. Natascha:
    11 februari 2015
    Als ik dit zo lees wil ik je heel graag knuffelen, arme man! Nu lekker gaan genieten... Voor je het weet ben je weer thuis!
  4. Jeannot:
    14 februari 2015